hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| برای اقتصاد مقاومتی به خراسان رضوی آمده‌ام

خراسان رضوی| برای اقتصاد مقاومتی به خراسان رضوی آمده‌ام

استاندار خراسان رضوی گفت: من برای اقتصاد مقاومتی به استان می‌آیم و قصد دارم که منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، رئیس‌جمهور و هیئت‌وزیران را اجرا کنم.

علیرضا رزم‌حسینی اظهار کرد: من در کرمان به لطف پروردگار ایده‌های عمل‌گرایانه‌ای چون مثلث توسعه اقتصادی، الگوی اقتصاد مقاومتی، منشور همدلی، طرح همیاران آب و طرح نجات که مربوط به آسیب‌های اجتماعی بود را به‌صورت عملیاتی در چهار سال و نیم گذشته اجرا کردم که به اقرار وزرا، رئیس‌جمهور و حتی مقام معظم رهبری کارنامه خوبی در بخش اقتصاد مقاومتی بود.

او افزود: چهار سال و نیم در کرمان بودم و فکر کردم که شرایط برای ادامه کار فرد دیگری فراهم است و می‌تواند انجام دهد اما اینکه چرا به خراسان رضوی آمدم، درواقع لطف خدا بود و امام رضا (ع) ما را به‌عنوان خادم خود و زائرینی که از سراسر کشور می‌آیند، طلبید. این سعادت نصیب من شد که به‌عنوان خدمتگزار به استان بیایم.

رزمحسینی بیان کرد: امیدوارم با عنایت امام رضا (ع) و همکاری همه مسئولین، جناح‌های سیاسی، ائمه جمعه، روحانیت، نخبگان دانشگاهی، جوانان و تمام گروه‌های سیاسی بتوانیم در خراسان رضوی همگرایی و همدلی که مقام معظم فرمودند هم‌زبانی و همدلی داشته باشید را فراهم کنیم. من نمی‌گویم همگرایی و همدلی نیست، باید بیشتر شود. همچنین بتوانیم در جهت توسعه اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی و چالش‌های جدی که خراسان رضوی ازجمله در بحث حاشیه‌نشینی دارد، اقداماتی انجام دهیم.

 استاندار خراسان رضوی گفت: استانداران گذشته زحمات زیادی کشیدند، من می‌خواهم در بخشی کمک کرده و طرح‌های آن‌ها را تکمیل‌تر کنم و بخشی را نیز جدیدتر با همکاری همه ارکان حکومت انجام دهم. من بسیار امیدوار هستم.

 او عنوان کرد: با همکاری مردم شریف، نجیب و مهمان‌نواز خراسان رضوی بتوانیم کارکنیم، مخصوصا رسانه‌ها که من به آن‌ها امید دارم که به‌عنوان یک رکن مهم در توسعه، کمک به پیشرفت و آبادانی و ایجاد اقتصاد مقاومتی، همراهی، انتقاد سازنده و تقویت کنند که ما بتوانیم نهاد خوب اقتصاد مقاومتی را در خراسان رضوی به وجود آوریم تا بتواند پایه اساسی برای ایجاد توسعه با بخش خصوصی و غیردولتی باشد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه بودجه‌های دولتی محدود است، تصریح کرد: اگر ما متکی به بودجه‌های دولتی باشیم، امور جاری استان می‌گذرد اما ما باید به سمتی برویم که بخش خصوصی را فعال کنیم. باید از نهادهای غیردولتی که منابعی دارند کمک بگیریم تا در جهت سیاست و الگوی اقتصاد مقاومتی با کمک همه اقداماتی را انجام دهیم.

 استاندار خراسان رضوی در پاسخ به این سؤال که آیا وجود گروه افراطی در مشهد را چالشی در روند مدیریتی خود در استان می‌دانید یا خیر، عنوان کرد: من اکنون نمی‌توانم قضاوت کنم، اجازه دهید من خدمتگزاری را شروع کنم. ما برای همه دست یاری داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد